Visitar un lloc desconegut ja és sinònim de sorpreses. Mai saps què et pots trobar. I de vegades, algunes situacions es poden convertir en l’anècdota d’un viatge. Perquè visitar la ciutat danesa de Copenhagen, i trobar-se a la família reial de Dinamarca no deu ser gaire normal, oi?
Passejant per la ciutat, ens apropem fins l’Òpera de Copenhagen, i ens trobem molt moviment de gent. Vestits de gala, molts militars, taxis i cotxes oficials arribant… Aquí passa alguna cosa!



Ens ho confirma una de les persones que ens atura quan intentem accedir a l’interior de l’imponent edifici -“Avui no és possible visitar l’Òpera, disculpin les molesties“- ens diu. -“Ooooh! I com és?” – exclamem. Ens explica que es conmemora el 400 aniversari de l’Armada Danesa, i fan un acte oficial.
El lloc és maco, i l’ambient anima a voltar. Llàstima no anar vestit de gala… Segur que ens podríem colar i tastar algun canapé! 🙂
Arriben fotògrafs, periodistes i mitjans gràfics. És llavors quan una senyora danesa que ronda per allà ens diu si també hem vingut a veure als membres de la Casa Reial? -“Els reis?? Doncs no. Som turistes i voltàvem per aquí“- responem. -“Estan a punt d’arribar. La reina i els prínceps creuaran el canal des del seu Palau Reial per presidir l’acte“.- ens diu. -“Així ara ens faran fora d’aquí aviat, oi?“- repliquem. -“Noooo. És molt fàcil apropar-se als reis. Ja ho veureu!“- diu amb un somriure.
Una petita embarcació s’apropa, la banda de música militar comença a tocar, i els fotògrafs comencen a disparar com bojos. -“Són ells“- ens diu la nostra “confident” danesa. Ens apropem a la porta on han d’entrar i sense que ningú ens digui res, veiem com tota la comitiva passa a tocar nostre.




No sabíem què ens depararia el dia al sortir a descobrir la ciutat de Copenhagen pel matí, però segur que als plans no entrava visitar un país i trobar-te als seus Monarques. Viatjar és una veritable caixa de sorpreses!!!
Clica per veure altres posts sobre Copenhagen al blog:
… és que sou l’hostia !!!
Jejeje. Són d’aquelles anècdotes que encara fan engrandir més un viatge, Miquel. I això que som ben anti-monàrquics! Però la situació va ser realment divertidíssima.
Aquesta ruta que estem fent per Dinamarca i Suècia ens està agradant molt. I ara deixarem enrera les ciutats per endinsar-nos en la natura i els petits poblets nòrdics… Com ens agrada veure món!!
Una abraçada