Toronto. Primer contacte

De nou una d’aquelles entrades que tan ens agraden fer, les que escrivim des del mateix lloc del que parlem. I és que fa només 3 dies hem començat una nova aventura viatgera: instal.lar-nos a la ciutat de Toronto (Canadà), per fer un curs d’anglès, i més endavant fer una mica de turisme pel país. 

Fa res que som a Toronto i ja podem transmetre alguna de les sensacions que ens provoca aquesta ciutat. La primera seria “fred”. I és que a casa nostra tot just entràvem a la primavera i ja podíem gaudir d’un sol meravellòs, i a nosaltres se’ns acut traslladar-nos a Canadà. Aquí fa poc han acabat les nevades, però encara fa bastant de fred, sobretot quan bufa el vent.

Skyline de Toronto, amb la popular CN Tower
Skyline de Toronto, amb la popular CN Tower
Dundas Square, és l'equivalent a Times Square de Toronto
Dundas Square, és l’equivalent a Times Square de Toronto

Una altra sensació seria la de ciutat cosmopolita. Una part important dels que viuen a Toronto, són estrangers que han vingut buscant oportunitats, i que tot i no ser fàcil, sembla que aquesta ciutat els acull amb els braços oberts. Aquest és el cas dels nostres amics Anna i Martí, que van arribar fa més de 2 anys i mig, i ja semblen uns autèntics canadencs. Amb ells hem passat els primers dies, i és un plaer tenir algú que ens mostri Toronto amb tant d’entusiasme.

Amb en Martí i l'Anna davant l'enorme llac Ontario
Amb en Martí i l’Anna davant l’enorme llac Ontario
Jugant a futbol a Trinity Park
Jugant a futbol a Trinity Park
Un hot dog i a recuperar forces
Un hot dog i a recuperar forces

Però a partir d’ara comença la veritable aventureta per nosaltres. Ens hem establert en un petit apartament al centre de la ciutat, i cada dia, haurem d’anar a fer d’estudiants (ai, qui ens ho hauria dit a la nostra edat…) a l’escola d’anglès Hansa. Quan publiquem aquestes línies, tot just haurem trepitjat per primera vegada el Centre d’Estudis, així que encara no sabem que ens trobarem.

Downtown de Toronto
Downtown de Toronto
Encara anem una mica perduts per la ciutat...
Encara anem una mica perduts per la ciutat…
Joves davant el City Hall
Joves davant el City Hall

La nostra intenció és voltar el màxim per Toronto mentre duri el curs, i descobrir i transmetre, com sempre, les nostres experiències i sensacions. Barris, llocs turístics, restaurants, la seva gent… tenim tantes ganes de conèixer aquest lloc, que els primers dies ja hem patit les conseqüències en forma “d’agulletes” de tan caminar. Acabem aquest post amb la primera frase que vam sentir només arribar: Benvinguts a Toronto!!!

Clica per veure altres posts de Toronto al blog

Aquest és un post “in situ”, és a dir, escrit des del lloc del que parlem

Publicat per BonaVida

Pasión por conocer mundo y la fotografía, en la web mostramos información de rutas y viajes www.salydescubre.com Bojos per voltar pel món i la fotografia, a la web mostrem informació de rutes i viatges www.bonavida.cat

20 respostes a “Toronto. Primer contacte

  1. Expliqueu les sensacions amb l’apartament, que la Cris va patir molt fins tenir-ho assegurat. Have a nice stay in “Torono”!

    1. Gràcies pel comentari “Sílvia” (ets tu, oi? És que no surt el nom al missatge). L’apartament té una cosa molt bona, la seva ubicació, que ens permet arribar a tot arreu en transport públic; el pitjor és que és una mica vellet i el propietari el tenia força descuidat. Però ja l’estem fent nostre…

    1. Uf! No arribem a tot. Les classes, descobrir la ciutat, fer fotos… Gairebé no ens queda temps per fer cap entrada al bloc. Però intentarem explicar alguna que altra anècdota i sensacions que ens està transmetent aquesta ciutat.
      Gràcies pel vostre comentari, nois!

    1. I tant, estem gaudint moltíssim. A més, veníem molt preparats pel fred, i aquest de moment està sent benèvol. S’aguanta prou bé. L’Anna i el Martí són uns guies genials! Això de tenir algú que es conegui la ciutat de dalt a baix va de conya. Aquest dissabte passat ja vam acompanyar l’Anna a un rodatge en un poblet molt maco, i mentre ella treballava en Martí ens va mostrar tots els racons.
      Una abraçada Natàlia

  2. Be .. el vostre somni ja ha començat a fer-se realitat. Les vostres fotos ens engresquen a voler coneixer la ciutat (nosaltres sense l’obligacio d’estudiar). Teniu molta sort de tenir uns amics que viuen a Toronto…. Quin luxe de guies !!!! Això no ge preu !!!

    Sapigueu que a Barcelona, estem a l’espera de les vostres croniques.

    Una enooooormus abraçada !!!

    1. Tal com us vam explicar, Miquel, teníem moltes ganes de conèixer una gran ciutat d’una altra manera. I les classes ens ajuden a millorar la nostra assignatura pendent, l’anglès (o això esperem…). Avui ja hem notat els efectes del cansament, perquè des que vam arribar no hem parat quiets ni un moment. Però mentre les cames aguantin, seguirem “patejant” tots els barris de la ciutat. I així que podrem, farem la crònica corresponent.
      Gràcies pel vostre comentari.
      Una abraçada!!

    1. Moltes gràcies Patricia pels ànims!
      Per nosaltres és una manera molt diferent de conèixer una ciutat. Estem més acostumats a fer rutes i sempre en continu moviment, però aquesta serà una nova forma de turisme.
      Tenim poc temps per escriure al blog, però ja ens és impossible abandonar el costum de transmetre les nostres experiències viatgeres… Així que intentarem mostrar una miqueta de la nostra “vida” canadenca.
      Una abraçada

  3. Quina bona pinta té la ciutat!!! segur q ho passeu molt bé!! les fotos de moment ja pinten bé… quina enveja sana feu!!! fins aviat

    1. Si Mònica. La ciutat està molt bé per viure. A la que deixi de fer aquesta “frescolina” d’ara, segur que encara millora més. Segurament (de moment), deu ser el viatge que menys fotos estem fent. És nota que no estem aquí de simples turistes. Les nostres “obligacions” amb l’acadèmia ens roben molt de temps, però no hi ha tarda que no voltem per algun barri. Ja us explicarem.
      Suposem que tu estàs bé, i que d’aquí res tindrem notícies vostres, així que mantingueu-nos informats, eh?
      Una abraçada pels dos!!!

  4. Hola des d’una càlida Barcelona, jejejeje!!!!
    Ara que tinc una mica més de temps ja puc gaudir del vostre blog.
    Sempre m’ha agradat Canada per fer el turista (i no he anat mai)…, de tal manera que obre camí i així veurem on hem d’anar en un futur.

    1. Hola Xavi,
      salutacions des d’una “fresqueta” Toronto. Ara ja comencen a pujar les temperatures i el solete fa acte de presència, però encara s’ha d’anar abrigat.
      Tot el que estem veient de Toronto ens està agradant molt, i al final de la nostra “experiència viatjera”, farem una ruta (encara per concretar) pel país. Així que si tard o d’hora vens amb la family, et passarem tota la informació que tinguem.
      Gràcies pel teu comentari!!!!

  5. Yo me quedé con las ganas de Toronto, estuve en Niágara Falls un día y medio . Las catarátas me gustaron mucho. No nos atrevimos a coger el coche y llegar a Toronto sin GPS. Preciosas fotos, veo que el frío os acompaña. Un saludo desde la cálida Gran Canaria 😉

    1. Si, las cataratas del Niágara son preciosas, y es genial una visita. Y estan muy cerca de Toronto, así que si algun dia vuelves a visitarlas, no te pierdas esta ciudad, que vale mucho la pena.
      Empezamos con bastante frio los primeros dias, pero justo esta semana la cosa ha cambiado radicalmente. Empieza la calor, los dias de sol, y la gente ya ha guardado los abrigos en el armario.Viva el calorcito!!!!
      Gracias por tu comentario

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: