I avui, per fi, podríem dir que comença veritablement la nostra aventura. Hem recollit la nostra casa amb rodes! Ho hem fet amb la petita empresa familiar Amazing Accomodations Alaska, que ens ha tractat molt bé. De moment, estem comprovant en primera persona l’amabilitat de la gent d’aquí. El “bitxo” és enorme però té la tira de comoditats (fins i tot hem fet un vídeo per ensenyar-vos-la).

I un cop tenim on dormir, hem volgut omplir el rebost. Ens hem apropat al mega-supermercat Carrs, del poble de Wasilla. Mare meva, tenien de tot!! Hem estat dues hores remenant, buscant, triant… (ja sabeu com són aquests americans: todo a lo grande!). Això sí, hem comprovat que aquí tot és caríssim, normal, gairebé tots els productes han de portar-los de fora.

Aprofitem per comprar-nos unes amanides i ens les mengem ja dins la nova casa, direcció al turístic poble de Talkeetna, on dormim aquesta nit. Acostumar-se a les dimensions de l’autocaravana és qüestió d’hores. El vehicle és molt gran, però aquí el trànsit no és excessiu, i es pot conduir amb molta tranquil·litat.



El poble de Talkeetna és ple de restaurants i bars (entenem ple per un simple carrer a una població de 1.000 habitans) i aprofitem per sopar una mica al Twister Creek Restaurant. Tot boníssim! En temporada alta això ha de bullir de més activitat, però a nosaltres ja ens agrada que no hi hagi tant de moviment.


Aquest poble és un punt de trobada de personatges singulars i per la comunitat hippie de tot el món. Pel que hem pogut saber, en èpoques de màxima afluència, el poble s’omple de festes i d’ambient “flower power”.


Passem la nit al càmping Talkeetna Camper Park on la nostra caravana és de les més petites. Aquí hi ha veritables “mastodontes” sobre rodes! Les instal.lacions són molt senzilles i paguem 30$ la nit.
Fa fred i mentre escribim aquestes línees, el termòmetre marca 5 graus. Però dins la nostra caravana s’està de conya. Només portem un dia i ja ens hem fet ben amics tots tres!!!


Heu de passar fotos de la autocaravana per dins !!!!, nosaltres vam tenir una nostre durant sis anys, era de sis places i la vam gaudir molt, amb ella vam recórrer tota Europa amb els nostres dos fills i vam arribar a Cap Nord. Quan comenteu que es molt car, com de car ?? i el restaurant també es molt mes car que aquí ???
que gaudiu força i a no passar gaire fred.
una abraçada parella.
No pateixis Imma, intentarem fer un publi-reportatge de la nostra caravana. És genial! És molt gran per nosaltres, de fet és per 4-6 persones, però al ser temporada baixa a Alaska ens costa una mica menys, i volíem estar ben amples ( Fa més de 7 metres de llarg ).
Vosaltres segur que coneixeu aquest món de les autocaravanes.
És fantàstic, sobretot quan tot Alaska està preparadíssim per aquest tipus de vehicles.
Vam notar els alts preus sobretot a la compra del supermercat. Vam omplir el rebost de la caravana i ens va costar 164 dolars. La carn és més cara que la nostra (paquet de salsitxes 8 dòlars) i les coses bàsiques en general costen una mica més. No molt, però tot va sumant.
Només hem anat a un parell de restaurants (més tipus bar) i no són excessivament cars. Preus semblants als nostres (que déu n’hi do…).
Gràcies pel teu comentari.
Eeeeee!!! Fresh Lemonade!!! M’encanta!! Aviam si trobeu la Strawberry Lemonade (no la tenen a tot arreu), però tasteu-la!! És mooooolt bona!!!
De fet, ja estic veient que és Limeade (té més lima)… ara ho estic investigant!!
Wooooow!!!! Bona aventura, parella! 😉
Moltíssimes gràcies!!! De moment això pinta molt bé…
Aneu tard, si es ara que hi sou, al Denali ja han caigut les fulles i el vermell mes intens ja ha donat pas al marró i al gris previ al blanc de l´hivern.
Hola company/a (disculpa però no ens ha arribat el teu nom).
Sí, en aquests moments estem fent una ruta per Alaska. No t’acabem d’entendre del tot quan dius que anem tard. Suposem que no fa gaire has estat visitant aquests mateixos paisatges.
Com podràs veure a les fotos que anem penjant al bloc, a Denali els arbres encara tenen fulles i estan d’un groc, d’un vermell i d’un verd espectacular! A més, avui mateix, hem pogut disfrutar de la neu acabada de caure a les zones més interiors del parc i hem vist postals que fan tallar la respiració.
La veritat és que aquest és un indret per perdre’s i molt recomenable per a qualsevol persona que estimi i admiri la natura.
Moltes gràcies pel teu comentari.