París, la ciutat dels mil i un detalls…

Passejar sense rumb, sense buscar res concret, simplement absorvint tot el que una ciutat com París ens pot oferir. I això és molt!!! Les grans ciutats acostumen a ser un aparador d’imatges, de sensacions que ens emportem un cop tornem a casa, i que a nosaltres ens encanta reproduir en forma de fotografies.

paris_detalls-28

paris_detalls-27

paris_detalls-6

paris_detalls-9

paris_detalls-4

paris eiffel-16

I és que París és un lloc que ens té enamorats (ai! la ciutat de l’amor…), els seus barris, carrers, cafeteries, el seu idioma… Sempre hem defensat la postura viatgera de l’slow travel, de viatjar sense presses; però és clar, això no és sempre possible. Una de les maneres per aconseguir-ho, és ser partidaris de repetir ciutats, de tornar a visitar llocs que ens han agradat, sovint, per davant de descobrir noves destinacions.

Ens agrada diferenciar molt entre “visitar una ciutat”, i “gaudir d’una ciutat”. El segon  terme acostuma a passar (en el nostre cas) quan ens instal·lem força dies en un mateix lloc, o quan repetim viatge. I París, per sort, s’ha convertit en la ciutat que més vegades hem trepitjat durant les nostres experiències viatgeres.

paris_detalls-35
Centre Georges Pompidou reflexat al carrer
paris_detalls-30
Barri de La Défense
paris_detalls-29
Escultura de la Place de la Concorde i la gran nòria al darrera
paris_detalls-5
Observant als observadors…

Només ens cal trobar uns bitllets d’avió o tren econòmic per tornar sense pensar-nos-ho gaire. Això ha fet que, quan passegem per ella, no ens preocupem en absolut de veure els llocs més emblemàtics, els quals hem repartit en les diferents visites. Ara només tractem de voltar i capturar totes les sensacions possibles, “gaudint” de la ciutat.

paris_detalls-15
Catedral de Notre-Dame
paris_detalls-14
Sainte-Chapelle
paris_detalls-18
Edificis típics de la ciutat
paris_detalls-16
Navegant pel Sena
paris_detalls-23
Jugant amb les lletres a una estació de metro

paris_detalls-22

paris_detalls-3

paris_detalls-11
Bistro parisenc

 

I com sempre hem dit, la fotografia és el reflex del que ens trobem, i per això aquest article només vol mostrar detalls, moments que sovint inclús ens costa ubicar perquè no recordem a quin barri o carrer van passar, però que formen un conjunt a la nostra memòria imborrable, un garbuix d’imatges que ens mou a trepitjar aquesta ciutat sempre que sigui possible. I és que, sempre ens quedarà París

Clica per veure altres posts sobre París al blog:

icones ciutats paris

Publicat per BonaVida

Pasión por conocer mundo y la fotografía, en la web mostramos información de rutas y viajes www.salydescubre.com Bojos per voltar pel món i la fotografia, a la web mostrem informació de rutes i viatges www.bonavida.cat

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: