Arriben aquells dies que tant ens agraden. Aquells on els nervis t’envaeixen, però a la vegada sents una felicitat enorme. Aquells on vas amunt i avall preparant tot el necessari. Aquells on estàs a punt per començar una altra aventureta viatgera pel món. I aquesta vegada marxem cap a Àsia, a descobrir el país de les 17.000 illes: Indonèsia.
Tot preparat (o això creiem), per voltar per una nova destinació. Teníem clar que seria Àsia, però ens va costar decidir-nos pel país. Tenim moltes referències, gràcies als viatges que han fet amics i coneguts, també (com no), als consells de molts bloguers que seguim a la xarxa. Però com sempre, deixem un marge (potser massa gran, qui sap) a la improvisació. A la tornada sabrem si hem estat encertats o no. També ens fa molta il·lusió visitar als nostres amics Jordi i Sílvia que actualment viuen a Hong Kong. Amb ells passarem uns dies de tornada per descobrir una ciutat increïble!
Vacunes posades (no estàvem al dia), un equipatge bastant reduït, i l’equip fotogràfic mínim (això sempre ens ha fet més mal que no pas una altra cosa). Com als darrers viatges, intentarem fer algun post des d’allà mateix, d’aquells que tant estimem per explicar algunes sensacions. Així que, si voleu, acompanyeu-nos en una nova aventureta viatgera!




Ehhh!!! Ara les fotos del viatge… encara que esperarem una mica.
Moltes gràcies Xavi. Aviam si podem escriure i mostrar fotos des d’allà on siguem. Per ganes no serà!!!
Que vagi molt bé el viatge i a gaudir al màxim. Molts records 🙂
Moltes gràcies guapa! Ja estem a punt per conèixer Indonèsia. Com ens agrada voltar pel món!
Ostres, nois, quina sort! Quin viatge més xulo! Ja anireu explicant! Que vagi molt bé!
Gràcies pel ànims, nois! Tenim moltes ganes d’aquesta nova aventureta. Fa temps que volíem conèixer Indonèsia, i per fi farem realitat el nostre somni. Aviam si podem explicar alguna sensació des d’allà.
Indonèsia és un dels països que més ganes tinc de visitar. De fet ja tinc la Lonely Planet, a veure quan es pot materializar!!! Que tingueu un bon viatge! 🙂
Tenim moltes ganes de voltar per un país com Indonèsia! No volem presses, així que intentarem visitar pocs llocs però gaudir al màxim. Prendre’m nota d’un munt de consells, per si això ajuda a d’altres viatgers com vosaltres, Anna.
Moltes gràcies pel teu comentari!
Una abraçada!
Em solidaritzo amb la Cristina en això dels mosquits, jo patiria molt! Vaig llegir fa temps que tenen preferència per les persones del grup sanguini O. Sembla que jo el porto marcat a la cara…
Que tingueu un bon viatge i no us perdeu amb les senyalitzacions en una llengua impossible…!
Sabem que ens ho passarem de conya, voltant per Indonèsia, però és cert que la Cristina, té molts números per rebre picades de mosquits. Però anem ben preparats, jejeje.
Moltes gràcies pels teus ànims! Aviam si podem escriure alguna crònica des d’allà. Ens encanta explicar les sensacions quan voltem per qualsevol lloc.
Una abraçada!
Bon viatge! Aquesta vegada ens feu menys enveja… Deu ser perquè sabem que us mereixeu unes vacances i perquè nosaltres també marxem (encara que siguin menys dies). Ara, nosaltres, per variar, en lloc del banyador estem posant el jersei de llana i l’abric a la maleta!
Una abraçada!
Moltes gràcies, nois!!!
Acabant de preparar les motxilles, i a punt per sortir a una nova destinació.
Que gaudiu també de la vostra escapada!!!
Indonèsia?! Que bé, precisament nosaltres estem mirant si ens decidim per aquest país! Així que estarem atents als vostres posts! Sembla un país molt divers i només mirar el mapa ja veiem que això és més d’un viatge! Que ho gaudiu!
I tant, nois. Creiem que per veure una mica el conjunt del país s’ha de fer una llarga estada, o repartir-lo en diferents etapes. Nosaltres acabem d’arribar, i això és enorme. No intentarem anar amb presses ni tractarem d’arribar a tot arreu. Potser és l’edat, que comença a fer mal, però el ritme haurà de ser tranquilet. Aviam si trobem estonetes per explicar les sensacions que trobem.
Gràcies pel vostre comentari!!!
òndia, quin viatge que us espera!! Gaudiu-ne molt! I feu-nos força enveja!! Petons grans, grans, potser no tan com el viatge però vaja… grans!! ha ha ha
Moltes gràcies Marina pels teus ánims!! Només arribar això ja ens sembla increíble.
Una abraçada!!
Que tingueu molt bon viatge!! Nosaltres també estem a punt de marxar. 🙂
Moltes gràcies nois!!!
Ja hem començat a voltar per Indonésia, i aixó sembla genial!!!
Cap a on voltareu vosaltres? Indonèsia també?
No, nosaltres marxem a Xina via Hong Kong, per fer els visats. Indonèsia se’ns va passar pel cap però la calor ens va tirar enrera. 🙂
La veritat és que fa molta calor i humitat, però nosaltres ho portem bé. Molta activitat a primera i última hora del dia per evitar les hores fortes de sol.
La nostra ruta acabarà a Hong Kong, però no tindrem més dies per fer res més a la Xina.
Així que estarem atents als vostres articles.
Salut!!